مجموعه وبینارهای آموزشی روش‌های حفاظت و نگهداری عروسک به مناسبت هفته ملی کودک

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌کند:
مجموعه وبینارهای آموزشی روش‌های حفاظت و نگهداری عروسک

پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی با همکاری دفتر کودک ونوجوان پژوهشگاه در نظر دارد آموزش‌هایی در چهاربخش پیرامون حفاظت و نگهداری از مجموعه‌های عروسکی ارائه نماید. اولین‌ بخش این مجموعه وبینار تخت عنوان ” آشنایی با چگونگی طبقه‌بندی عروسک‌ها به لحاظ مواد سازنده و انواع روش‌های حفاظت پیشگیرانه” به مناسبت هفته ملی کودک در روز سه شنبه ۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰تا ۱۲ از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/dolls برگزار خواهد شد.

مدرسین این دوره فاطمه علیمیرزایی دانشجوی دکترای حفاظت و مرمت آثار تاریخی و لیلا کفاش‌زاده مسئول دفتر کودک ونوجوان خواهند بود.

بیشتر مجموعه‌های عروسکی از مواد آلی تشکیل شده و احتمال تخریب در آن‌ها بالاست. این دوره آموزشی می‌تواند به مجموعه‌داران، موزه‌داران، پژوهشگران و کلیه علاقه‌مندان به عروسک اطلاعات جامعی درباره طبقه‌بندی شناخت جنس، شیوه‌های حفاظت و نگهداری، شناخت عوامل تخریب و روش‌های بسته‌بندی ارائه نماید.

کلیه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره می‌توانند در ساعات و روزهای اداری با شماره تلفن ۶۶۷۳۷۰۰۱ داخلی‌های ۴۰۵ و ۲۴۲ تماس بگیرند و یا به وب سایت پژوهشگاه به آدرس www.richt.ir بخش فراخوان‌ها مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها (0)